I want the device folder be automatic opened when I plug a device

Post Reply
standby
Posts: 2
Joined: Aug 1st, 2009, 4:58 pm

I want the device folder be automatic opened when I plug a device

Post by standby »

I want the device folder be automatic opened when I plug a device. Then I could see all the device contains in.

Then I set in "global autorun =>after device pluggin =>File name and parameters = %DriveLetter%

But I always get an error when I plug in a device

Sorry, my English isn´t very good.
Now I translate my question to Spanish:

Lo que yo quiero es que cada vea que instale una memoria pendrive (aunque sea la primera vez que instalo esa memoria) automaticamente se abra la una ventana o carpeta en la que se vea todo su contenido.
Para ello he configurado el programa de la siguiente forma:
"global autorun =>after device pluggin =>File name and parameters = %DriveLetter%

Pero ahora cada vez que instalo un pendrive me sale un error del programa y luego se abre la ventana en la que se dice que ese dispostio tiene más de un tipo de archivo y me pregunta que acción quiero realizar
(yo siempre quiero realizar lo de abrir carpeta para ver contenido) y que eso me sirva aunque ese pendrive concreto le conecte por primera vez en ese ordenador.

Muchas gracias
User avatar
Igor
Developer
Posts: 602
Joined: Nov 1st, 2007, 12:44 pm
Location: Saint Petersburg
Contact:

Re: I want the device folder be automatic opened when I plug a device

Post by Igor »

standby wrote:I want the device folder be automatic opened when I plug a device. Then I could see all the device contains in.

Then I set in "global autorun =>after device pluggin =>File name and parameters = %DriveLetter%

But I always get an error when I plug in a device

Sorry, my English isn´t very good.
Now I translate my question to Spanish:

Lo que yo quiero es que cada vea que instale una memoria pendrive (aunque sea la primera vez que instalo esa memoria) automaticamente se abra la una ventana o carpeta en la que se vea todo su contenido.
Para ello he configurado el programa de la siguiente forma:
"global autorun =>after device pluggin =>File name and parameters = %DriveLetter%

Pero ahora cada vez que instalo un pendrive me sale un error del programa y luego se abre la ventana en la que se dice que ese dispostio tiene más de un tipo de archivo y me pregunta que acción quiero realizar
(yo siempre quiero realizar lo de abrir carpeta para ver contenido) y que eso me sirva aunque ese pendrive concreto le conecte por primera vez en ese ordenador.

Muchas gracias
1. I recommend you to enter "Explorer.exe %DriveLetter%" rather than just "%DriveLetter" to "File name and parameters" field.
2. Also do not forget to enable this option:
Image

Let me know if this helps.
standby
Posts: 2
Joined: Aug 1st, 2009, 4:58 pm

Re: I want the device folder be automatic opened when I plug a d

Post by standby »

Thanks, I`ll try it.
Post Reply